Այս իմաստով սարսափները առաջացնում են զգացողություն, որն այնքան էլ չի տարբերվում ատրակցիոնից թեմատիկ այգում կամ առաջին ժամադրությունից; թիթեռների արյունահեղությունից՝ եթե կուզեք։
Սարսափ-ֆիլմերում մշտապես օգտագործվում են արքետիպեր (խորհրդանիշ, մարդասպան, ծեր մարդ, որոնց խորհուրդները անուշադրության են մատնվում եւ այլն), եւ աստղագիտություն, մի խոսքով եւ ընդհանուր առմամբ՝ հիմնված են դրանց վրա։ Սա նկատի ունենալով՝ NYP-ը կազմել է դասական սարսափ-ֆիլմերի ցուցակ, որոնք համապատասխանում են կենդանակերպի յուրաքանչյուր նշանին։
ԽՈՅ (մարտի 21 – ապրիլի 19)
«Սուսպիրիա»
Որպես կենդանակերպի առաջին նշան՝ Խոյերը չեն սահմանափակվի երկրորդ տեղով։ «Սուսպիրիան» համադրում է պրոֆեսիոնալ պարի եւ վհուկների խրախճանքի մրցակցող եւ հավասար չափով անողոք աշխարհները։ Դարիո Արետոյի 1977թ. օրիգինալում կարգը վերջնարդյունքում ընդգրկում է հենց այդ պատճառով արմատապես հրե նշանի բոցը։ 2018թ. ռիմեյքում շռայլորեն կիրառվում են էկստատիկ պարն ու բացահայտ քմահաճույքը՝ Խոյի երկու տարբերակիչ գծերը։
ՑՈՒԼ (ապրիլի 20 – մայիսի 20)
«Արեւակայություն»
Ֆլորենս Փյուի «Արեւակայություն» վեպի գլխավոր հերոսուհին՝ Դանին, ընդհանուր շատ բան ունի այս նշանի հետ։ Բացի ահավոր բռնությունից՝ «Արեւակայության» մթնոլորտը եւ երկրային վայելքները՝ սեքս, արեւի լույս, խնջույք, պսիլոցիբին, ծաղկեպսակներ եւ այլն, լիովին համահունչ են Ցլին։
ԵՐԿՎՈՐՅԱԿՆԵՐ (մայիսի 21 – հունիսի 20)
«Ճիչ»
Երկվորյակները կառավարում են շփմամբ, եւ նրանք, ովքեր ծնվել են այդ նշանի տակ, հետաքրքրասեր են, պրպտող եւ խոսքաշեն։
«Ճիչն» իր տեսակի մեջ սարսափ-ֆիլմ է, որում հեռախոսն օգտագործվում է որպես ահավոր կերպար, իսկ դիմակով հակոտնյան բավականություն է ստանում իր զոհերի կտտանքներից հարցաքննություններով եւ սարսափ ոճի դատարկ բաներով։
Երկվորյակների էներգիան ասոցիացվում է երկվությամբ, իսկ Բիլի Լումիս Սկիտա Ուլրիխան սեւ երկվության մարմնավորումն է, մեղմ, քաղցրալեզու տղա եւ փսիխոպատ դանակով, որը խնդիրներ ունի մոր հետ։
ԽԵՑԳԵՏԻՆ (հունիսի 21 – հուլիսի 22)
«Դրակուլա»
Հզոր, քմահաճ Լուսնի կառավարիչ Խեցգետինը կենդանակերպի ամենանոստալգիական նշանն է։
Հիշեք Բրեմ Սթոքերի, ռեժիսոր Ֆրենսիս Ֆորդ Կոպոլայի «Դրակուլային»։
Բացի նրանից, որ նա հին է, արնատենչ արիստոկրատ, Հերի Օլդմենի Դրակուլան նաեւ մոլի ռոմանտիկ է, որը պահում է չարաբաստիկ հավերժ կրակը։
ԱՌՅՈՒԾ (հուլիսի 23 – օգոստոսի 22)
«Նա»
Առյուծը կառավարում է խաղի, ռոմանտիկայի եւ ներքին երեխայի հինգերորդ տունը։ Բացի այդ, Առյուծը սիրում է բեմը, իսկ Փենիվայզը ոչ այլ ոք է, եթե ոչ անգերազանցելի շոումեն։
Առյուծը բոլորից լավ, վառ եւ խիզախ է դրսեւորվում ուրիշներին պաշտպանելիս, իսկ Դերիի վնասված ձագուկները հանդես են գալիս միասնական ճակատով չարին հանդիման։ Տոկուն եւ հնարամիտ են այնքան, որ ժամանակ են գտնում սիրո եւ պոեզիայի առաջին փորձերի համար։
ԿՈՒՅՍ (օգոստոսի 23 – սեպտեմբերի 22)
«Փայլ»
Սարսափների վարպետ Սթիվեն Քինգի «Փայլ» վեպի վրա հիմնված ֆիլմը շատ ընդհանուր բան ունի այս փոփոխական երկրային նշանի հետ։
Կույսը կառավարում է ծառայելու վեցերորդ տունը, եւ այդ նշանի տակ ծնվածները չեն վախենում ամայի վայրերից կամ ծանր աշխատանքից։ Ծանոթացեք Թորենս ընտանիքի հետ, որը ոչ հեշտ խնդիր է ստանձնում՝ հոգալ հեռու գտնվող հյուրանոցի մասին ձմռան թունդ պահին։
Կույսին կառավարում է Մերկուրին՝ շփման եւ փոխանակման մոլորակը, եւ վերջնարդյունքում հենց տելեպատիան է փրկում մոր եւ որդու երկյակին մոլագար, կացնով գործող Ջեք Նիքոլսոնի ձեռքերից։
Ֆիլմը ընդգծել է ասույթը. «Աշխատանքը եւ ոչ թե զվաճանքներն են Ջեքին դարձնում ձանձրալի տղա», սա տեղին հիշատակում է Կույսերի համար, որոնք վտանգում են առօրյան ավելի կարեւորել ուրախություն տանող ճանապարհից։
ԿՇԵՌՔ (սեպտեմբերի 23 – հոկտեբերի 22)
«Կորի՛ր»
Կշեռքն իր ամենաբարձր արտահայտությամբ ձգտում է պարզել անարդարությունն ու հավասարակշռել ընկալումը սոցիալական քննադատության միջոցով։ Նեոդասականությունը՝ Ջորդան Փիլի «Կորի՛ր»-ը, այդ ամենին եւ անգամ ավելիին է հասնում։
Կշեռքը կառավարում է գործընկերության յոթերորդ տունը եւ կառավարվում է Վեներայի կողմից՝ էսթետիկայի եւ գրավչության մոլորակի։ «Կորի՛ր»-ի ուղերձն իր տեսակի մեջ վերաբերում է սեւամորթ տղամարդուն միջցեղային հարաբերություններում, որը մեկնում է տուն, որպեսզի հանդիպի իր սիրեցյալի ծնողներին։ Առաջին հայացքից բոլորը հյուրընկալ եւ խնամված են թվում, բայց քաղաքավարության ներքո թաքնված է անասելի սարսափը։
ԿԱՐԻՃ ( հոկտեմբերի 23 – նոյեմբերի 21)
«Հելոուին»
Հելոուինը նշում են Կարիճի սեզոնին, հենց այն նշանի համար, որը կառավարում է սեքսի, մահվան եւ վերածննդի ութերորդ տունը։
Ջոն Քարպենտերի դասական ֆիլմը ներկայացնում է Մայքլ Մայերսին դիմակավորված, անողոք մարդասպանի դերում, որին չես կանգնեցնի դանակով կամ փամփուշտով, համառություն, որը բնորոշ է Կարիճին։
Հետաքրքիր փաստ. տոկուն հերոսուհի Լորի Սթրոուդին խաղում է իրական Կարիճ Ջեյմի Լի Քյորտիսը։
ԱՂԵՂՆԱՎՈՐ (նոյեմբերի 22 – դեկտեմբերի 21)
«Սատանայից քշվածները»
Ռոբ Զոմբին սեւ կատակերգություն եւ սարսափների դասական հնարքներ է հյուսում իր 2023թ. ռեժիսորական դեբյուտում՝ «1 000 դիակների տնում»։
Օրենքից փախուստի եւ միմյանց հետ վեճի մեջ գտնվելով՝ այլասերված Լուսատտիկների ընտանիքի անդամները իրենց հանցավոր երթն ավարտում են Աղեղնավորի համար տիպիկ ձեւով՝ ոստիկանական բարիկադը խոցելով նոր Cadillac Eldorado-ով, զենքով եւ «Free Bird» աղաղակով։
ԱՅԾԵՂՋՅՈՒՐ (դեկտեմբերի 22 – հունվարի 19)
«Վհուկը»
Տարոյի ավագ ճիրաններում Այծեղջյուրը ներկայացված է Սատանայով, եւ, ուշադրություն, սփոյլերը, սատանան ընդունում է այծեղջյուրի տեսք խելահեղության, ագռավների, անբերրիության եւ մանկասպանության մասին այս պատմությունում 17-րդ դարի Նոր Անգլիայում։
ՋՐՀՈՍ (հունվարի 20 – փետրվարի 18)
«28 օր անց»
Ջրհոսը կառավարում է հանրության տասնմեկերորդ տունը։ Ըստ էության, զոմբիի վիրուսը, որը վարակում է մարդկությանը «28 օր հետո», ակամա արձակվում է կենդանիների իրավունքների պաշտպան, բարի մտադրություններ ունեցող ակտիվիստների խմբի կողմից։
Ինչ վերաբերում է ողջ մնալու հմտություններին, ապա Ջրհոսը մարդկանց այն տեսակն է, որոնք ձեզ պետք են ձեր կողմում զոմբի-ապոկալիպսիսի դեպքում։ Այդ մարդիկ բարի են, բայց սենտիմենտալ չեն, կարողանում են հավասարակշռվել նորարարությունների եւ իրականացումների միջեւ, եւ, կասկածելի խենթեր լինելով, նրանցից շատերը պլանավորում եւ հյուսում են դավադրություններ այն օրվա համար, երբ էլեկտրացանցը դուրս կգա շարքից, զոմբիները կսկսեն մոլեգնել, եւ այդ ամենը շատ, շատ վատ կավարտվի։
ՁԿՆԵՐ (փետրվարի 19 – մարտի 20)
«Մղձավանջ Վյազովի փողոցում»
Ձկները կառավարում են երազների եւ ենթագիտակցության տասներկուերորդ տունը, ինչը «Վյազովի փողոցի մղձավանջը»՝ 80-ականների կլասիկան, որի պատճառով մի ամբողջ սերունդ վախեցել է քնել, դարձնում է հարմար ընտրություն։
Ֆրեդի Կրյուգերի որսորդական հանդերը երազների աշխարհ են, ինչպես նաեւ էսկապիզմի հակված Ձկների սիրած թագավորությունը, որտեղ իրականության կանոնները ոչ մի ձեւով չեն համեմատվում երեւակայության վտանգավորության հետ։